Segíthetünk?
Mi történik, ha lejár a bónuszom? Tudom-e hosszabbítani?
A kedvezmények érvényessége mindig határozott időre szól, így egy lejárt bónusz alapvetően értékét veszti. Szolgáltatásnál a partnerünk elfogadhatja még a bónuszt a lejárat után néhány nappal, de erre nem kötelezhető. Ez a partner rugalmasságán múlik, ezért érdemes ezzel a kérdéssel közvetlenül partnerünket felkeresni.
Hol találom a Szolgáltató elérhetőségét?
A megküldött bónuszodon is megtalálod a Partnerünk elérhetőségét a keretezett szekcióban, valamint az oldalunkon ha az ajánlatra keresel szintén megtalálod a partner elérhetőségeit.
Szeretnék elállni a vásárlástól
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján az Igénybe Vevő az Elsődleges Ajánlatot tartalmazó Bónusz megvásárlásától (azaz a Bónusz letöltésére feljogosító linket tartalmazó elektronikus levél kézhezvételétől) számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól kérlek írj egy levelet a help@bonuszbrigad.hu e-mail címre bónuszkódod megadásával.
Hogyan tudom beváltani a bónuszomat?
A bónuszt nyomtasd ki, és fizetésnél (étteremben, szállodában, fogorvosi rendelőben) azzal fizess. Legtöbb bónuszunkat mobilon is beválthatod, mikor igénybe veszed a szolgáltatást partnerünknél. Minden esetben olvasd el a bónuszon feltüntetett FONTOS részt, mert itt írjuk le, hogy pontosan hogyan kell partnerünknél érvényesítened a bónuszt.
Hogy tudom a bónuszomat másra cserélni?
Szolgáltatásra vagy utazásra szóló érvényes bónuszodat más ajánlatra is használhatod. Ezt úgy tudod megtenni a bónusz tulajdonosaként, hogy megírod nekünk a help@bonuszbrigad.hu e-mail címre, hogy melyik bónuszodat melyik ajánlatra szeretnéd cserélni. Fontos, egy többcélú bónuszt csak egy másik bónuszra tudsz cserélni. A többcélú bónusz igénybevétele során amennyiben az eredetileg megvásárolt bónusz feletti az új vásárlásod értéke sajnos bankkártyával nem fogod tudni befejezni a tranzakciót. Felhívjuk szíves figyelmed, hogy amennyiben az új bónuszod értéke alacsonyabb a cserélni kívánt bónusz értékével, a különbözetet sajnos nem áll módunkban jóváírni egyenlegeden vagy visszatéríteni készpénzben.
Amennyiben ajándékba kaptál egy bónuszt és másra szeretnéd felhasználni, úgy a cserét az ajándékozó (befizető vásárló) tudja megtenni.
Hogy tudom érvényesíteni az Ajándékkártyámat?
- Jelentkezz be oldalunkon a saját Brigád fiókodba. Ha még nincs, első lépésben regisztrálj.
- Látogass el a Bónusz Brigád egyenleg feltöltés oldalra és az üres mezőbe írd be az Ajándékkártyádon található kódot
- A 'Beváltom a kódot' gombra kattintva az összeg azonnal megjelenik Brigád egyenlegeden, így már vásárolhatsz is kedvedre az oldalon.
Kattints a jobb felső sarokban található Regisztráció linkre, válassz magadnak felhasználónevet, jelszót, és máris tudsz vásárolni. Olyan felhasználónevet válassz, amire később könnyen visszaemlékszel – az elfelejtett jelszó helyett a későbbiekben bármikor tudsz újat választani. A Facebookon használt azonosítóddal is regisztrálhatsz, ehhez elég a Facebook Connect gombra kattintanod.
A Brigád oldalán egyszerűen és biztonságosan tudsz vásárolni, csak követned kell a következő lépéseket:
- Regisztrálj az oldalon, vagy lépj be a Facebook-os felhasználóneveddel és jelszavaddal!
- Kattints a „MEGVESZEM” gombra annál az ajánlatnál, amit meg szeretnél vásárolni.
- Válaszd ki, milyen módon szeretnéd kifizetni az ajánlatot. Bővebb információt a fizetési módokkal kapcsolatban a Fizetéssel kapcsolatos kérdések alatt találsz.
- Sikeres fizetés után a bónuszodat .pdf formátumban letöltheted a Bónuszaim menüpontból. A .pdf fájlokat az Adobe Reader segítségével tudod megnyitni és kinyomtatni.
- A kinyomtatott bónuszodat, vagy az okostelefonodra letöltött BB alkalmazást mutasd be az elfogadóhelyen.
- Érezd jól magad!
Az alábbiak közül bármelyik fizetési módot választhatod:
Bankkártyás fizetésA legegyszerűbb a bankkártyás fizetés, amelyben a CIB Bank a partnerünk. A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
A bankkártyás fizetés 4 lépésben történik:
- A Bónusz Brigád oldalán kiválasztod az Ajánlatot, melynek összegét bankkártyás fizetéssel szeretnéd teljesíteni.
- Ezt követően átkerülsz a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadataidat szükséges kitöltened.
- A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót.
- A fizetést követően visszatérsz a Bónusz Brigád oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kapsz visszaigazolást.
Bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Sikeres tranzakció esetén a bónusz pillanatokon belül letölthetővé válik és erről e-mailben értesítést is küldünk.
További információk erről a fizetési módról:
Fizetési és vásárlási tájékoztató
Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről
A PayPal fizetés kiválasztása után a Brigád oldaláról átirányítunk a PayPal oldalára. A fizetés menete a következő:
- Jelentkezz be a meglévő PayPal fiókodba (e-mail cím és jelszó megadásával), vagy regisztrálsz egy új PayPal fiókot
- A következő oldalon baloldalt látható a vásárlás összege és a bónusz megnevezése, a tranzakciót pedig a Pay Now gomb megnyomásával tudod véglegesíteni.
- Utolsó lépésként rá kell kattintanod a Return to Skoopy Ltd. linkre, mely vissza fog irányítani a Brigád oldalára.
Sikeres tranzakció esetén a bónusz pillanatokon belül letölthetővé válik és erről e-mailben értesítést is küldünk.
Ha rendelkezel Android vagy iOS (iPhone) operációsrendszerrel ellátott okostelefonnal és MasterCard bankkártyával, akkor mobiltelefonod segítségével is tudsz fizetni a Bónusz Brigád oldalán.
Itt találsz bővebb információkat a MasterCard Mobile alkalmazásról.
Sikeres tranzakció esetén a bónusz pillanatokon belül letölthetővé válik és erről e-mailben értesítést is küldünk.
Erre az opcióra kattintva egy olyan oldalra jutsz, ahol látod az utaláshoz szükséges összes adatot (kedvezményezett neve, számlaszáma, utalandó összeg, közlemény).
Ügyelj arra, hogy a bankszámlaszámot pontosan írd be az utalásnál. A közleményszámot a bónusz megvásárlása után a weboldalon is megtalálod, és az e-mail címedre is elküldjük. Fontos, hogy átutalásnál a közleményszámot helyesen add meg, mert rendszerünk ez alapján tudja beazonosítani az utalásodat.
A bónuszt az utalástól számított 2-3 napon belül (vagyis amint beérkezik hozzánk az összeg) tesszük elérhetővé a Brigád felhasználód fiókjában. Erről e-mailben értesítést is küldünk.
Budapest, XIII. kerület, Véső utca 7.
A Dózsa György úti és Árpádhídi 3-as metrómegállók között félúton. Az udvarban 3 vendégparkoló is található, parkolás (265 Ft/óra) a környező utcákban.
A bolti készpénzbefizetéshez nincs szükséged semmilyen igazolványra, készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni.
Nyitva tartás: munkanapokon 10-20 óráig, szombaton 10-14 óráig
Lehetőséged van az ország bármely UniCredit bankfiókjában kifizetni a vásárlásodat. Ebben az esetben a fizetési mód kiválasztása után egy olyan oldalra irányítunk, ahol megadjuk a befizetéshez szükséges összes adatot (kedvezményezett neve, számlaszáma, utalandó összeg, közlemény).
Vásárláskor a rendszer generál egy közleményszámot, amit rögtön vásárlás után a weboldalon is megtalálsz, illetve az e-mail címedre is elküldjük. Fontos, hogy banki készpénzbefizetésnél ezt a közleményszámot helyesen add meg, mert rendszerünk ez alapján tudja beazonosítani a befizetésedet.
A bónuszt a befizetéstől számított 1 napon belül (vagyis amint beérkezik hozzánk az összeg) tesszük elérhetővé a Brigád felhasználód fiókjában és erről e-mailben értesítést is küldünk.
Itt találod a UniCredit bankfiókok listáját.
A legegyszerűbb a bankkártyás fizetés, amelyben a CIB Bank a partnerünk. A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
A bankkártyás fizetés 4 lépésben történik:
- A Bónusz Brigád oldalán kiválasztod az Ajánlatot, melynek összegét bankkártyás fizetéssel szeretnéd teljesíteni.
- Ezt követően átkerülsz a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadataidat szükséges kitöltened.
- A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót.
- A fizetést követően visszatérsz a Bónusz Brigád oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kapsz visszaigazolást.
Bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Sikeres tranzakció esetén a bónusz pillanatokon belül letölthetővé válik és erről e-mailben értesítést is küldünk.
További információk erről a fizetési módról:
Fizetési és vásárlási tájékoztató
Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről
A PayPal fizetés kiválasztása után a Brigád oldaláról átirányítunk a PayPal oldalára. A fizetés menete a következő:
- Jelentkezz be a meglévő PayPal fiókodba (e-mail cím és jelszó megadásával), vagy regisztrálsz egy új PayPal fiókot
- A következő oldalon baloldalt látható a vásárlás összege és a bónusz megnevezése, a tranzakciót pedig a Pay Now gomb megnyomásával tudod véglegesíteni.
- Utolsó lépésként rá kell kattintanod a Return to Skoopy Ltd. linkre, mely vissza fog irányítani a Brigád oldalára.
Sikeres tranzakció esetén a bónusz pillanatokon belül letölthetővé válik és erről e-mailben értesítést is küldünk.
Ha rendelkezel Android vagy iOS (iPhone) operációsrendszerrel ellátott okostelefonnal és MasterCard bankkártyával, akkor mobiltelefonod segítségével is tudsz fizetni a Bónusz Brigád oldalán.
Itt találsz bővebb információkat a MasterCard Mobile alkalmazásról.
Sikeres tranzakció esetén a bónusz pillanatokon belül letölthetővé válik és erről e-mailben értesítést is küldünk.
Erre az opcióra kattintva egy olyan oldalra jutsz, ahol látod az utaláshoz szükséges összes adatot (kedvezményezett neve, számlaszáma, utalandó összeg, közlemény).
Ügyelj arra, hogy a bankszámlaszámot pontosan írd be az utalásnál. A közleményszámot a bónusz megvásárlása után a weboldalon is megtalálod, és az e-mail címedre is elküldjük. Fontos, hogy átutalásnál a közleményszámot helyesen add meg, mert rendszerünk ez alapján tudja beazonosítani az utalásodat.
A bónuszt az utalástól számított 2-3 napon belül (vagyis amint beérkezik hozzánk az összeg) tesszük elérhetővé a Brigád felhasználód fiókjában. Erről e-mailben értesítést is küldünk.
Budapest, XIII. kerület, Véső utca 7.
A Dózsa György úti és Árpádhídi 3-as metrómegállók között félúton. Az udvarban 3 vendégparkoló is található, parkolás (265 Ft/óra) a környező utcákban.
A bolti készpénzbefizetéshez nincs szükséged semmilyen igazolványra, készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni.
Nyitva tartás: munkanapokon 10-20 óráig, szombaton 10-14 óráig
Lehetőséged van az ország bármely UniCredit bankfiókjában kifizetni a vásárlásodat. Ebben az esetben a fizetési mód kiválasztása után egy olyan oldalra irányítunk, ahol megadjuk a befizetéshez szükséges összes adatot (kedvezményezett neve, számlaszáma, utalandó összeg, közlemény).
Vásárláskor a rendszer generál egy közleményszámot, amit rögtön vásárlás után a weboldalon is megtalálsz, illetve az e-mail címedre is elküldjük. Fontos, hogy banki készpénzbefizetésnél ezt a közleményszámot helyesen add meg, mert rendszerünk ez alapján tudja beazonosítani a befizetésedet.
A bónuszt a befizetéstől számított 1 napon belül (vagyis amint beérkezik hozzánk az összeg) tesszük elérhetővé a Brigád felhasználód fiókjában és erről e-mailben értesítést is küldünk.
Itt találod a UniCredit bankfiókok listáját.
Minden - az oldalra való felkerüléssel kapcsolatos - kérdésedre megtalálod a választ a Partenerek számára készített tájékoztatónkban.
Ha most azonnal szeretnél jelentkezni, akkor hajrá, legyél a Partnerünk!
Nincs más teendőd, mint elküldeni nekünk, hogy melyik helyet szeretnéd kipróbálni 50-90% kedvezménnyel.
A Brigád hűségprogramjának köszönhetően bizonyos időközönként élhetsz azzal a lehetőséggel, hogy lejárt, be nem váltott bónuszod árát jóváírjuk az egyenlegeden. Ezen kívül exklúzív ajánlatokkal, a Brigád rendezvényeire szóló VIP belépővel és további Brigád ajándékokkal háláljuk meg hűségedet.
Készíts magadról Brigád Fotót, pörgesd meg a Bónuszkereket minden nap, hívd meg barátaidat!
Ha nem vagy elégedett a szolgáltatással, jóváírjuk az egyenlegeden a vásárlás összegét. Ezt nevezzük mi Bónusz Brigád 100%-os garanciának. Bár nem rajongunk a gondolatért, hiszen mi csak közvetítő szerepet játszunk a partner-cégek és közted, de szeretnénk, ha elégedett lennél a Brigáddal. Mert fontos vagy nekünk.
Nem, a vásárlókat a Brigád toborozza az oldalunkon. Az persze jó ötlet, hogy ha tetszik egy ajánlat, akkor rábeszéled barátod, kollégád, sógorod, nagynénéd, hogy ő is csatlakozzon hozzád, mert így könnyebben elérjük a kedvezményhez szükséges minimum számot. Ebben segítségedre lehetnek a közösségi oldalak, mint a Facebook vagy az iWiW.
Nem kell semmit „visszafizetnünk", mivel a pénzt csak akkor vonjuk le a számládról, amikor összejött a minimum számú vásárló. Amikor a CIB oldalán megadod a kártyád adatait, a vásárlás összege egy zárolt számlán befoglalásra kerül (ha van sms-szolgáltatásod, akkor „vásárlásról” kapsz értesítést), és csökkenti az elérhető egyenlegedet. Ha nem jön össze a kedvezményhez szükséges minimum, az elkülönített számlán zárolt összeg felszabadul. Ha a zárolás feloldása a vásárlás napján történik, akkor azonnal visszakerül a pénz a számládra, ellenkező esetben, az érvényben lévő kártyatársasági szabályok szerint ez több hétig is eltarthat (erre nincs befolyásunk). Érdemes hozzátenni, ilyen helyzetre nem számítunk, a gyakorlatban a minimum vásárlói számot szinte mindig meghaladjuk.
Sajnos egyikkel sem tudsz fizetni az oldalunkon.
Amennyiben a fenti fizetési módok valamelyikét választod, kapsz egy közleményszámot, a rendszerünk ezt a számot és az átküldött összeget ellenőrzi. Ha ezek megegyeznek, akkor a pénz beérkeztét követően azonnal megkapod a bónuszodat.
Igen. A lényeg, hogy a vásárlásnál megadott közleményszám és az összeg egyezzen.
Ez egy jó kérdés, ha nem írtad el a közlemény számot és az átutalt összeg is megegyezik a megadottal, akkor külön utána kell néznünk, mi történhetett.
Az alábbi linkre kattintva kérünk küldd el az ügyfélszolgálatnak, hogy:
- mikor indítottad az utalást;
- pontosan mit írtál be a közlemény rovatba az utalásnál;
- milyen névről utaltad az bónusz árát.
Bankkártyás fizetés, PayPal, MasterCard Mobile vagy Brigád Bolt készpénzbefizetés esetén a bónuszt azonnal elérhetővé tesszük a Brigád felhasználód fiókjában. Mindössze azt kell megvárnod, amíg a minimum vásárlói létszámot elérjük.
Átutalásnál a bónuszod kb. 4 órán belül lesz elérhető a felhasználói fiókodban (ennyi idő, mire beérkezik hozzánk az összeg).
Banki készpénzbefizetés esetén 1 napon belül le tudod tölteni a bónuszodat.
Igen, a Brigád bónuszok átruházhatók.
Természetesen! (Létezik egy Brigád-bónusznál jobb ajándékötlet?) Az ajándékbónuszt Te kapod meg e-mailben. A bónuszon szerepel annak a neve, akinek az ajándékot küldöd, valamint az általad írt üzenet.
Ha pedig rábíznád az ajándékozottra, hogy mit válasszon az oldalunkról, akkor az Ajándékkártya a legjobb megoldás!
A sikeres vásárlás után emailben kapsz egy linket, amire kattintva belépsz a rendszerünkbe. Itt megtalálod a bónuszt, amit pdf-ben letöltesz és kinyomtatsz, és az elfogadóhelyen fizetéskor átadsz. A pdf fájlokat az Adobe Reader segítségével tudod megnyitni.
Fizetéskor, különösen étteremben és egyéb vendéglátó helyeken a számla kérésekor kell bemutatnod a bónuszt, hogy a számlát már a helyes összegről állítsák ki, és ne legyen félreértés.
Ha rendelkezel iPhone-nal vagy valamilyen Android operációsrendszerű okostelefonnal, akkor a Bónusz Brigád mobil alkalmazásával nyomtatás nélkül is be tudod váltani a bónuszodat.
A Bónuszaim gombra kattintva megtalálod a nyomtatásra váró bónuszaidat.
Ha mégsem, akkor valószínűleg regisztráltál is az oldalunkon, de a belépéshez a Facebookot is használtad. Kérjük ellenőrizd, azzal a felhasználóval vásároltad-e a bónuszt, amelyikkel most beléptél.
Ha így sem találod a bónuszodat, kérlek kattints az alábbi linkre és írd meg nekünk, hogy melyik bónuszt keresed.
Érdemes ellenőrizni, hogy utaláskor mindent pontosan adtál-e meg, mert elképzelhető, hogy egy apró eltérés miatt rendszerünk nem tudja azonosítani a beérkezett összeget.
Lépj be az oldalunkon, majd a jobb felső sarokban az Egyenlegem menüponton belül a Bizonylataim almenüben találod a megvásárolt bónuszokhoz tartozó bizonylatokat.
Hűségprogramunk keretein belül a Bronz fokozatú felhasználóinknak félévente, az Ezüst fokozatú felhasználóinknak negyedévente, Arany fokozatú felhasználóinknak kéthavonta, Platina fokozatú felhasználóinknak pedig havonta egyszer jóváírjuk Brigád egyenlegükön egy általuk kiválasztott, lejárt, fel nem használt bónusz árát. Ehhez nem kell mást tenned, mint a bónusz lejárata után kevesebb mint 30 nappal küldeni nekünk egy üzenetet, hogy a hűségprogramunkra hivatkozva kéred a lejárt bónuszod értékének jóváírását az egyenlegeden.
Abban az esetben, ha a 30 napból kifutottál és a Hűségprogram kedvezményeire nem vagy még jogosult, sajnos a lejárt bónusz értékét veszíti, beváltani, visszaváltani már nem lehet.
Igen, 3 db bónusz vásárlása akár egy alkalommal már feltol a bronz szintre.
Nem, a jótékonysági ajánlatok egyáltalán nem számítanak bele a hűségprogramba.
Nem, a disctount összeget mindig levonjuk számolásnál.
Igen, mindig a fizetett összeget számoljuk.
A fizetési mód kiválasztásánál tudod bejelölni, hogy szeretnéd felhasználni az egyenleged.
Az Egyenlegem menüpontban a lejárat oszlop alatt találod, hogy az egyenlegedre érkező jóváírásaidat meddig tudod felhasználni.
Gratulálunk! A nyerés napjától számított 2 héten belül tudod felhasználni a nyereményt.
Kérünk, hogy a vásárlásodat követő maximum 12 órán belül, így biztos, hogy a bónuszodat zökkenőmentesen be tudod majd váltani a szolgáltatónál.
Ha Facebookon keresztül regisztráltál, akkor azzal lépj be az oldalra. Ha email címmel, akkor győződj meg arról, hogy azzal az email címmel lépsz be, amivel regisztráltál (sokan több címet is használnak). Ha elfelejtetted a jelszavad, kérhetsz újat a linkre kattintva. Előfordulhat, hogy ez idáig még nem regisztráltál, csupán egy e-mail címet adtál meg vásárlásnál. Ebben az esetben regisztrálj most!
Ha a fiókodban a Vásárlásaim menüpont alatt látod a bónuszodat, akkor valószínűleg nem, vagy pedig helytelenül írtad be banki átutalásnál vagy befizetésnél a megadott közlemény kódját. Írd meg ügyfélszolgálatunknak a help@bonuszbrigad.hu címre az email címedet, amivel regisztráltál, és a vásárlás összegét, és mi segítünk. A pénzed semmiképp nem fog elveszni!
A gmail gyakran az inbox tetején lévő három fülből a Promóció (Promotion) fül alá teszi a Brigád leveleit. Ezt úgy tudod módosítani, hogy egyszer rákattintasz az egyik emailünkre, és az egeret lenyomva tartva áthúzod az emailt az Elsődleges (Primary) fülre. Ezután a Brigád leveleit azonnal látod majd.
A bónusz egy kedvezményre jogosító utalvány, amit szolgáltatásra vagy utazásra lehet beváltani. Készpénz-fizető eszköz, tehát neked a beváltáskor nem kell már fizetned. Kivétel ez alól, ha további szolgáltatást vásárolsz, például egy étteremben a bónusz értékén felül fogyasztasz.
Válaszd ki a neked tetsző ajánlatot, kattints jobb oldalt a zöld “Kosárba” gombra. Ez átvisz a “Kosár” oldalra, ahol meghatározhatod, hány bónuszt szeretnél venni. Válassz ki egy fizetési módot. Minden esetben oldalunk visszaigazolja a sikeres vásárlást és e-mailt is küldünk róla. Ha banki átutalással vagy banki vagy postai befizetéssel szeretnél fizetni, ügyelj arra, hogy az emailben elküldött közleményszámot pontosan írd be. A közleménybe mindig be kell írni az általunk megadott számot!
Amint megérkezik számlánkra a bónusz vételára (bankkártyás fizetésnél azonnal, átutalásnál maximum 4 óra), visszaigazoló emailt küldünk neked. Az emailben egy linkre kattintva azonnal kinyomtathatod a bónuszt. Bizonyos esetekben először egy másik oldalon kell érvényesítened a bónuszodat, ezért figyelmesen olvasd el a bónuszon található tudnivalókat. A kifizetett bónuszaidat közvetlenül az oldalunkon is elérheted, miután beléptél felhasználóddal és jelszavaddal. Kattints az oldal tetején a nevedre, és a lenyíló menüben pedig a 'Vásárlásaim' menüpontra.
A bónuszt nyomtasd ki, és fizetésnél (étteremben, szállodában, fogorvosi rendelőben) azzal fizess. Minden esetben olvasd el a bónuszon feltüntetett FONTOS részt, mert itt írjuk le, hogy pontosan hogyan kell partnerünknél érvényesítened a bónuszt.
A kedvezmények érvényessége mindig határozott időre szól, így egy lejárt bónusz alapvetően értékét veszti. Szolgáltatásnál a partnerünk elfogadhatja még a bónuszt a lejárat után néhány nappal, de erre nem kötelezhető. Ez a partner rugalmasságán múlik, ezért érdemes ezzel a kérdéssel közvetlenül partnerünket felkeresni.
Igen. A bónusz készpénz-helyettesítő eszköz, szabadon átruházható, azaz fizetéskor bárki felhasználhatja.
A vásárlási szándékodat visszaigazoló emailben feltüntetjük a közleményt, amit minden esetben, vagyis utaláskor vagy készpénz-befizetésnél be kell írnod a közleménybe. A közlemény a vásárlási azonosítód lesz, ami egy kötőjeles számsor. Ügyelj arra, hogy pontosan írd a közleményt, és csak a megadott azonosítód írd be, semmi mást, különben nem tudjuk azonosítani a befizetésedet. Ilyen esetben (amikor fizettél, de nem kaptad meg a bónuszt), írj nekünk emailt a help@bonuszbrigad.hu email címre, és segítünk. A pénzed semmiképp nem vész el! Rózsaszíncsekkes befizetés esetén küldd el nekünk a befizetett csekkszelvény képét, hogy gyorsabban le tudjuk könyvelni.
Azt követően, hogy rákattintottál a “Megveszem” gombra, két héten belül kell kifizetned az ajánlatot. Ez alól kivétel, hogy ha az ajánlat olyan korlátozásokat tartalmaz, amelyek erre nem adnak lehetőséget (például egy szállodánál hamarabb kell átváltani a bónuszt a szálloda voucherére). Éppen ezért fontos, hogy gondosan olvasd el az ajánlat szövegét, nehogy előforduljon, hogy kifizeted a bónuszt, de nem tudod felhasználni. Természetesen ilyen esetben sem vész el a pénzed, ha írsz az ügyfélszolgálatnak levelet a help@bonuszbrigad.hu email címre.
A számlaadási kötelezettség a mindenkori partnerünket terheli. A Bónusz Brigád közvetítő a partnereink és vásárlóink között, ezért a Brigád csak bizonylatot ad az általad kifizetett összegről, amit saját fiókodban tudsz letölteni.
A bónuszért kifizetett összegről a bizonylatot le tudod tölteni saját fiókodban, ehhez be kell lépned az oldalon a jelszavaddal.
Üdülési csekkel nem tudsz fizetni a bónuszért, SZÉP kártyát pedig csak akkor tudunk elfogadni, amikor ez egyértelműen meg van jelölve az ajánlatban. Azért nem tudunk általában sem SZÉP kártyát, sem üdülési csekket elfogadni, mert a szolgáltatást nem a Bónusz Brigád nyújtja, és mi nem vagyunk jogosultak azok elfogadására. SZÉP kártyás utazások esetén a Brigádnak a megjelölt előleget kell csak fizetned normál fizetéssel, és a maradék összeget pedig utazáspartnerünk felé közvetlenül tudod majd rendezni SZÉP kártyával.
Sikeres bankkártyás/Paypales fizetés esetén azonnal elkészül az érvényes bónusz.
A törvény banki átutalásnál 4 órát ír elő arra, hogy a te bankszámládról a mienkre rákerüljön az összeg. Ez az idő változhat attól függően, hogy hánykor indítottad el az utalást. Legkésőbb azonban egy banki munkanapot kell erre számítani. Ügyelj arra, hogy az emailben megadott közleményt pontosan írd be az utaláskor.
Rózsaszíncsekkes befizetésnél akár 1-1,5 hét is lehet a könyvelődés, így kérünk, hogyha ezt a fizetési módot választod, küldd el nekünk a befizetett csekkszelvény képét, hogy ezt meg tudjuk gyorsítani.
Ha még nem indítottad el a fizetést, akkor bármelyik fizetési módot választhatod, függetlenül attól, hogy mit jelöltél be. Más szóval ha például Brigád Boltban történő, személyes készpénzfizetést választottál, de meggondoltad magad és inkább átutalnád az összeget, semmi akadálya, csak az emailben elküldött vásárlási azonosítóra hivatkozz a közleményben.
Lépj be a fiókodba, és a neved alatt kattints a Vásárlásaim menüpontra. Ott a függőben lévő vásárlásaim fül alatt megtalálod az ajánlatot, amit mégsem szeretnél kifizetni.
A vásárlás státusza oszlopban kattints a linkre, és a következő oldalon vissza tudod vonni a vásárlási szándékod.
Azonnal vedd fel a kapcsolatot partnerünkkel, akitől a terméket rendelted, ők segítségedre lesznek a cserében. Partnerünk elérhetőségét a termék kézhezvétele előtt kapott tájékoztató e-mailben találod.
Minden ajánlatunkban, a kép mellett jobbra külön feltüntetjük hogy partnerünk mennyi garanciát vállal az adott termékre.
A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Ehhez vissza kell juttatnod az ép, használatlan terméket számlával együtt adott partnerükhöz. Amennyiben nem személyesen, hanem egyéb módon juttatod vissza a terméket, kérünk írásban is jelezd partnerünk felé elállási szándékod e-mailben. Partnerünk elérhetőségét a termék kézhezvétele előtt kapott tájékoztató e-mailben találod.
Ez partnerenként változhat. Általánosságban elmondható, hogy mindenképp jelentkezz partnerünknél, mert amennyiben árban nincs különbség, illetve a készlet engedi, partnereink rugalmasan kezelik a hasonló kéréseket.
Kiszállítás esetén a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül partnerünk átadja a csomagot a GLS futárszolgálatnak, akik azonnal értesítenek csomagod várható szállítási időpontjáról. Amennyiben személyes átvételt választottál, szintén 2 munkanapon belül kapsz értesítést, mikor partnerünk összekészítette rendelésed. Kérünk, az értesítés előtt ne menj a megjelölt átvevőhelyre, mert még nem fognak tudni kiszolgálni.
Sajnos nem. Partnerünk csak az eredetileg megjelölt átvételi móddal tudja teljesíteni rendelésed.
Az oldal tetején, miután bejelentkeztél, a neved mellett látod a fokozatodat, ha már a hűségprogramban elérted legalább a bronz fokozatot. Erre kattintva részletes leírást kapsz nemcsak a különböző szintekhez járó előnyökről, de pontosan látod saját státuszodat.
A bronz fokozat eléréséhez elég 3 bármilyen értékű bónuszt vásárolnod, kivéve jótékonysági bónuszt. Ezt akár egy alkalommal is megteheted.
Nem, az egyenlegből történő vásárlások nem számítanak a 3 bónuszba. Ugyanez vonatkozik a hűségprogramban a magasabb szint eléréséhez megkívánt vásárlásokra is.
Igen, mindig a fizetett összeget számoljuk.
Rendszerünk az elmúlt 90 napban történt vásárlásaidat vizsgálja, és ez alapján sorol be az adott szintre. Kizárólag a Bronz szint az, amit ha egyszer elérsz, már nem vesztheted el, a magasabb szintek a vásárlásaid gyakoriságától és összértékétől függően változhatnak.
Megköszönjük, sőt várjuk javaslataidat, mert ez segíti a munkánkat.
Látogass el a partner.bonuszbrigad.hu oldalra, tekintsd át az együttműködés szintjeit és feltételeit, és regisztrálj. Kollégánk rövid időn belül felveszi veled a kapcsolatot.
Írj emailt nekünk a help@bonuszbrigad.hu címre, és a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk. Bizonyos kiemelt időszakokban előfordulhat, hogy több nap is eltelik, míg választ kapsz, kérjük, légy türelemmel.
Írj emailt nekünk a help@bonuszbrigad.hu címre, és a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk. Amennyiben partnerünk hibájából nem tudod felhasználni bónuszod, kérünk még a beváltási időszakon belül jelezd felénk, de legkésőbb a lejáratot követő 30 napban.