Mentett ajánlatok
Saját fiókom
A Bónusz Brigád használatához javasoljuk, hogy jelentkezz be.
MindenÉlményUtazásÉtteremEgészségSzépségTanfolyamTermék és élelmiszerPraktikus Ajándék

Segíthetünk?

Gyakran ismételt kérdések

Nem kaptam meg a bónuszom!

Ellenőrizd, hogy visszaigazoló levelünk nem került-e Spam-be! A Gmail gyakran a Bejövő postafiók tetején lévő három fülből a Promóció (Promotion) fül alá teszi a Brigád leveleit. Ezt úgy tudod módosítani, hogy egyszer rákattintasz az egyik e-mailünkre, és az egeret lenyomva tartva áthúzod az e-mailt az Elsődleges (Primary) fülre. Ezután a Brigád leveleit azonnal látod majd. Ezen kívül ha lehet, ne céges e-mail címet használj a vásárláshoz, mert a céges szűrők sokszor egyáltalán nem engedik át a brigádos leveleket.
Legbiztosabb megoldás: Ha regisztrálsz oldalunkon, a 'Vásárlásaim' menüponton belül mindig megtalálod érvényes bónuszaid.
Írj ügyfélszolgálatunknak a help@bonuszbrigad.hu címre és szívesen újraküldjük bónuszod. FONTOS: partnereinket ne hívd, ha nem találod a bónuszod, mert nekik addig nincs hozzáférésük a bónuszokhoz, amíg Te át nem adod nekik a beváltás folyamán.

Mi történik, ha lejár a bónuszom? Tudom-e hosszabbítani?

A kedvezmények érvényessége mindig határozott időre szól, így egy lejárt bónusz alapvetően értékét veszti. Szolgáltatásnál a partnerünk elfogadhatja még a bónuszt a lejárat után néhány nappal, de erre nem kötelezhető. Ez a partner rugalmasságán múlik, ezért érdemes ezzel a kérdéssel közvetlenül partnerünket felkeresni.

Hol találom a Szolgáltató elérhetőségét?

A megküldött bónuszodon is megtalálod a Partnerünk elérhetőségét a keretezett szekcióban, valamint az oldalunkon ha az ajánlatra keresel szintén megtalálod a partner elérhetőségeit.

Szeretnék elállni a vásárlástól

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján az Igénybe Vevő az Elsődleges Ajánlatot tartalmazó Bónusz megvásárlásától (azaz a Bónusz letöltésére feljogosító linket tartalmazó elektronikus levél kézhezvételétől) számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól kérlek írj egy levelet a help@bonuszbrigad.hu e-mail címre bónuszkódod megadásával.

Hogyan tudom beváltani a bónuszomat?

A bónuszt nyomtasd ki, és fizetésnél (étteremben, szállodában, fogorvosi rendelőben) azzal fizess. Legtöbb bónuszunkat mobilon is beválthatod, mikor igénybe veszed a szolgáltatást partnerünknél. Minden esetben olvasd el a bónuszon feltüntetett FONTOS részt, mert itt írjuk le, hogy pontosan hogyan kell partnerünknél érvényesítened a bónuszt.

Hogy tudom a bónuszomat másra cserélni?

Szolgáltatásra vagy utazásra szóló érvényes bónuszodat más ajánlatra is használhatod. Ezt úgy tudod megtenni a bónusz tulajdonosaként, hogy megírod nekünk a help@bonuszbrigad.hu e-mail címre, hogy melyik bónuszodat melyik ajánlatra szeretnéd cserélni. Fontos, egy többcélú bónuszt csak egy másik bónuszra tudsz cserélni. A többcélú bónusz igénybevétele során amennyiben az eredetileg megvásárolt bónusz feletti az új vásárlásod értéke sajnos bankkártyával nem fogod tudni befejezni a tranzakciót. Felhívjuk szíves figyelmed, hogy amennyiben az új bónuszod értéke alacsonyabb a cserélni kívánt bónusz értékével, a különbözetet sajnos nem áll módunkban jóváírni egyenlegeden vagy visszatéríteni készpénzben.

Amennyiben ajándékba kaptál egy bónuszt és másra szeretnéd felhasználni, úgy a cserét az ajándékozó (befizető vásárló) tudja megtenni.

Hogy tudom érvényesíteni az Ajándékkártyámat?

  1. Jelentkezz be oldalunkon a saját Brigád fiókodba. Ha még nincs, első lépésben regisztrálj.
  2. Látogass el a Bónusz Brigád egyenleg feltöltés oldalra és az üres mezőbe írd be az Ajándékkártyádon található kódot
  3. A 'Beváltom a kódot' gombra kattintva az összeg azonnal megjelenik Brigád egyenlegeden, így már vásárolhatsz is kedvedre az oldalon.



Leggyakoribb kérdések
Bónusz
Fizetés
Termék
Általános
Kérdés esetén kérünk, hogy a help@bonuszbrigad.hu e-mail címen vedd fel velünk a kapcsolatot, igyekszünk mielőbb megválaszolni a leveled. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében kérünk, hogy leveledben tüntesd fel a bónuszkódod.

A céged szeretne együttműködni a Brigáddal? - Legyél a partnerünk!

Skoopy Kft.

Székhely: 1116 Budapest, Temesvár utca 11-15. földszint 4.
Cégjegyzékszám: 01-09-933339
Adószám: 12414682-2-43

 

Bankszámlaszám:
12010453-01613562-00100009 (Raiffeisen Bank)
BIC (SWIFT kód): UBRTHUHB
IBAN HU39 1201 0453 0161 3562 0010 0009
Ha külföldi számláról utalsz, a bónusz árához hozzá kell adnod az átutalás költségét. Ennek összegéről érdeklődj a számlavezető bankodnál. Ellenkező esetben csökkentett összeg érkezik a Brigád számlájára, és nem tudjuk kiállítani a bónuszt.

Bejelentkezés