Segíthetünk?
Gyakran ismételt kérdések
Nem kaptam meg a bónuszom!
Ellenőrizd, hogy visszaigazoló levelünk nem került-e Spam-be! A Gmail gyakran a Bejövő postafiók tetején lévő három fülből a Promóció (Promotion) fül alá teszi a Brigád leveleit. Ezt úgy tudod módosítani, hogy egyszer rákattintasz az egyik e-mailünkre, és az egeret lenyomva tartva áthúzod az e-mailt az Elsődleges (Primary) fülre. Ezután a Brigád leveleit azonnal látod majd. Ezen kívül ha lehet, ne céges e-mail címet használj a vásárláshoz, mert a céges szűrők sokszor egyáltalán nem engedik át a brigádos leveleket.
Legbiztosabb megoldás: Ha regisztrálsz oldalunkon, a 'Vásárlásaim' menüponton belül mindig megtalálod érvényes bónuszaid.
Írj ügyfélszolgálatunknak a help@bonuszbrigad.hu címre és szívesen újraküldjük bónuszod. FONTOS: partnereinket ne hívd, ha nem találod a bónuszod, mert nekik addig nincs hozzáférésük a bónuszokhoz, amíg Te át nem adod nekik a beváltás folyamán.
Mi történik, ha lejár a bónuszom? Tudom-e hosszabbítani?
A kedvezmények érvényessége mindig határozott időre szól, így egy lejárt bónusz alapvetően értékét veszti. Szolgáltatásnál a partnerünk elfogadhatja még a bónuszt a lejárat után néhány nappal, de erre nem kötelezhető. Ez a partner rugalmasságán múlik, ezért érdemes ezzel a kérdéssel közvetlenül partnerünket felkeresni.
Hol találom a Szolgáltató elérhetőségét?
A megküldött bónuszodon is megtalálod a Partnerünk elérhetőségét a keretezett szekcióban, valamint az oldalunkon ha az ajánlatra keresel szintén megtalálod a partner elérhetőségeit.
Szeretnék elállni a vásárlástól
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján az Igénybe Vevő az Elsődleges Ajánlatot tartalmazó Bónusz megvásárlásától (azaz a Bónusz letöltésére feljogosító linket tartalmazó elektronikus levél kézhezvételétől) számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól kérlek írj egy levelet a help@bonuszbrigad.hu e-mail címre bónuszkódod megadásával.
Hogyan tudom beváltani a bónuszomat?
A bónuszt nyomtasd ki, és fizetésnél (étteremben, szállodában, fogorvosi rendelőben) azzal fizess. Legtöbb bónuszunkat mobilon is beválthatod, mikor igénybe veszed a szolgáltatást partnerünknél. Minden esetben olvasd el a bónuszon feltüntetett FONTOS részt, mert itt írjuk le, hogy pontosan hogyan kell partnerünknél érvényesítened a bónuszt.
Hogy tudom a bónuszomat másra cserélni?
Szolgáltatásra vagy utazásra szóló érvényes bónuszodat más ajánlatra is használhatod. Ezt úgy tudod megtenni a bónusz tulajdonosaként, hogy megírod nekünk a help@bonuszbrigad.hu e-mail címre, hogy melyik bónuszodat melyik ajánlatra szeretnéd cserélni. Fontos, egy többcélú bónuszt csak egy másik bónuszra tudsz cserélni. A többcélú bónusz igénybevétele során amennyiben az eredetileg megvásárolt bónusz feletti az új vásárlásod értéke sajnos bankkártyával nem fogod tudni befejezni a tranzakciót. Felhívjuk szíves figyelmed, hogy amennyiben az új bónuszod értéke alacsonyabb a cserélni kívánt bónusz értékével, a különbözetet sajnos nem áll módunkban jóváírni egyenlegeden vagy visszatéríteni készpénzben.
Amennyiben ajándékba kaptál egy bónuszt és másra szeretnéd felhasználni, úgy a cserét az ajándékozó (befizető vásárló) tudja megtenni.
Hogy tudom érvényesíteni az Ajándékkártyámat?
- Jelentkezz be oldalunkon a saját Brigád fiókodba. Ha még nincs, első lépésben regisztrálj.
- Látogass el a Bónusz Brigád egyenleg feltöltés oldalra és az üres mezőbe írd be az Ajándékkártyádon található kódot
- A 'Beváltom a kódot' gombra kattintva az összeg azonnal megjelenik Brigád egyenlegeden, így már vásárolhatsz is kedvedre az oldalon.
Ha Facebookon keresztül regisztráltál, akkor azzal lépj be az oldalra. Ha email címmel, akkor győződj meg arról, hogy azzal az email címmel lépsz be, amivel regisztráltál (sokan több címet is használnak). Ha elfelejtetted a jelszavad, kérhetsz újat a linkre kattintva. Előfordulhat, hogy ez idáig még nem regisztráltál, csupán egy e-mail címet adtál meg vásárlásnál. Ebben az esetben regisztrálj most!
Ha a fiókodban a Vásárlásaim menüpont alatt látod a bónuszodat, akkor valószínűleg nem, vagy pedig helytelenül írtad be banki átutalásnál vagy befizetésnél a megadott közlemény kódját. Írd meg ügyfélszolgálatunknak a help@bonuszbrigad.hu címre az email címedet, amivel regisztráltál, és a vásárlás összegét, és mi segítünk. A pénzed semmiképp nem fog elveszni!
A gmail gyakran az inbox tetején lévő három fülből a Promóció (Promotion) fül alá teszi a Brigád leveleit. Ezt úgy tudod módosítani, hogy egyszer rákattintasz az egyik emailünkre, és az egeret lenyomva tartva áthúzod az emailt az Elsődleges (Primary) fülre. Ezután a Brigád leveleit azonnal látod majd.
A bónusz egy kedvezményre jogosító utalvány, amit szolgáltatásra vagy utazásra lehet beváltani. Készpénz-fizető eszköz, tehát neked a beváltáskor nem kell már fizetned. Kivétel ez alól, ha további szolgáltatást vásárolsz, például egy étteremben a bónusz értékén felül fogyasztasz.
Válaszd ki a neked tetsző ajánlatot, kattints jobb oldalt a zöld “Kosárba” gombra. Ez átvisz a “Kosár” oldalra, ahol meghatározhatod, hány bónuszt szeretnél venni. Válassz ki egy fizetési módot. Minden esetben oldalunk visszaigazolja a sikeres vásárlást és e-mailt is küldünk róla. Ha banki átutalással vagy banki vagy postai befizetéssel szeretnél fizetni, ügyelj arra, hogy az emailben elküldött közleményszámot pontosan írd be. A közleménybe mindig be kell írni az általunk megadott számot!
Amint megérkezik számlánkra a bónusz vételára (bankkártyás fizetésnél azonnal, átutalásnál maximum 4 óra), visszaigazoló emailt küldünk neked. Az emailben egy linkre kattintva azonnal kinyomtathatod a bónuszt. Bizonyos esetekben először egy másik oldalon kell érvényesítened a bónuszodat, ezért figyelmesen olvasd el a bónuszon található tudnivalókat. A kifizetett bónuszaidat közvetlenül az oldalunkon is elérheted, miután beléptél felhasználóddal és jelszavaddal. Kattints az oldal tetején a nevedre, és a lenyíló menüben pedig a 'Vásárlásaim' menüpontra.
A bónuszt nyomtasd ki, és fizetésnél (étteremben, szállodában, fogorvosi rendelőben) azzal fizess. Minden esetben olvasd el a bónuszon feltüntetett FONTOS részt, mert itt írjuk le, hogy pontosan hogyan kell partnerünknél érvényesítened a bónuszt.
A kedvezmények érvényessége mindig határozott időre szól, így egy lejárt bónusz alapvetően értékét veszti. Szolgáltatásnál a partnerünk elfogadhatja még a bónuszt a lejárat után néhány nappal, de erre nem kötelezhető. Ez a partner rugalmasságán múlik, ezért érdemes ezzel a kérdéssel közvetlenül partnerünket felkeresni.
Igen. A bónusz készpénz-helyettesítő eszköz, szabadon átruházható, azaz fizetéskor bárki felhasználhatja.
A vásárlási szándékodat visszaigazoló emailben feltüntetjük a közleményt, amit minden esetben, vagyis utaláskor vagy készpénz-befizetésnél be kell írnod a közleménybe. A közlemény a vásárlási azonosítód lesz, ami egy kötőjeles számsor. Ügyelj arra, hogy pontosan írd a közleményt, és csak a megadott azonosítód írd be, semmi mást, különben nem tudjuk azonosítani a befizetésedet. Ilyen esetben (amikor fizettél, de nem kaptad meg a bónuszt), írj nekünk emailt a help@bonuszbrigad.hu email címre, és segítünk. A pénzed semmiképp nem vész el! Rózsaszíncsekkes befizetés esetén küldd el nekünk a befizetett csekkszelvény képét, hogy gyorsabban le tudjuk könyvelni.
Azt követően, hogy rákattintottál a “Megveszem” gombra, két héten belül kell kifizetned az ajánlatot. Ez alól kivétel, hogy ha az ajánlat olyan korlátozásokat tartalmaz, amelyek erre nem adnak lehetőséget (például egy szállodánál hamarabb kell átváltani a bónuszt a szálloda voucherére). Éppen ezért fontos, hogy gondosan olvasd el az ajánlat szövegét, nehogy előforduljon, hogy kifizeted a bónuszt, de nem tudod felhasználni. Természetesen ilyen esetben sem vész el a pénzed, ha írsz az ügyfélszolgálatnak levelet a help@bonuszbrigad.hu email címre.
A számlaadási kötelezettség a mindenkori partnerünket terheli. A Bónusz Brigád közvetítő a partnereink és vásárlóink között, ezért a Brigád csak bizonylatot ad az általad kifizetett összegről, amit saját fiókodban tudsz letölteni.
A bónuszért kifizetett összegről a bizonylatot le tudod tölteni saját fiókodban, ehhez be kell lépned az oldalon a jelszavaddal.
Üdülési csekkel nem tudsz fizetni a bónuszért, SZÉP kártyát pedig csak akkor tudunk elfogadni, amikor ez egyértelműen meg van jelölve az ajánlatban. Azért nem tudunk általában sem SZÉP kártyát, sem üdülési csekket elfogadni, mert a szolgáltatást nem a Bónusz Brigád nyújtja, és mi nem vagyunk jogosultak azok elfogadására. SZÉP kártyás utazások esetén a Brigádnak a megjelölt előleget kell csak fizetned normál fizetéssel, és a maradék összeget pedig utazáspartnerünk felé közvetlenül tudod majd rendezni SZÉP kártyával.
Sikeres bankkártyás/Paypales fizetés esetén azonnal elkészül az érvényes bónusz.
A törvény banki átutalásnál 4 órát ír elő arra, hogy a te bankszámládról a mienkre rákerüljön az összeg. Ez az idő változhat attól függően, hogy hánykor indítottad el az utalást. Legkésőbb azonban egy banki munkanapot kell erre számítani. Ügyelj arra, hogy az emailben megadott közleményt pontosan írd be az utaláskor.
Rózsaszíncsekkes befizetésnél akár 1-1,5 hét is lehet a könyvelődés, így kérünk, hogyha ezt a fizetési módot választod, küldd el nekünk a befizetett csekkszelvény képét, hogy ezt meg tudjuk gyorsítani.
Ha még nem indítottad el a fizetést, akkor bármelyik fizetési módot választhatod, függetlenül attól, hogy mit jelöltél be. Más szóval ha például Brigád Boltban történő, személyes készpénzfizetést választottál, de meggondoltad magad és inkább átutalnád az összeget, semmi akadálya, csak az emailben elküldött vásárlási azonosítóra hivatkozz a közleményben.
Lépj be a fiókodba, és a neved alatt kattints a Vásárlásaim menüpontra. Ott a függőben lévő vásárlásaim fül alatt megtalálod az ajánlatot, amit mégsem szeretnél kifizetni.
A vásárlás státusza oszlopban kattints a linkre, és a következő oldalon vissza tudod vonni a vásárlási szándékod.
Azonnal vedd fel a kapcsolatot partnerünkkel, akitől a terméket rendelted, ők segítségedre lesznek a cserében. Partnerünk elérhetőségét a termék kézhezvétele előtt kapott tájékoztató e-mailben találod.
Minden ajánlatunkban, a kép mellett jobbra külön feltüntetjük hogy partnerünk mennyi garanciát vállal az adott termékre.
A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Ehhez vissza kell juttatnod az ép, használatlan terméket számlával együtt adott partnerükhöz. Amennyiben nem személyesen, hanem egyéb módon juttatod vissza a terméket, kérünk írásban is jelezd partnerünk felé elállási szándékod e-mailben. Partnerünk elérhetőségét a termék kézhezvétele előtt kapott tájékoztató e-mailben találod.
Ez partnerenként változhat. Általánosságban elmondható, hogy mindenképp jelentkezz partnerünknél, mert amennyiben árban nincs különbség, illetve a készlet engedi, partnereink rugalmasan kezelik a hasonló kéréseket.
Kiszállítás esetén a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül partnerünk átadja a csomagot a GLS futárszolgálatnak, akik azonnal értesítenek csomagod várható szállítási időpontjáról. Amennyiben személyes átvételt választottál, szintén 2 munkanapon belül kapsz értesítést, mikor partnerünk összekészítette rendelésed. Kérünk, az értesítés előtt ne menj a megjelölt átvevőhelyre, mert még nem fognak tudni kiszolgálni.
Sajnos nem. Partnerünk csak az eredetileg megjelölt átvételi móddal tudja teljesíteni rendelésed.
Megköszönjük, sőt várjuk javaslataidat, mert ez segíti a munkánkat.
Látogass el a partner.bonuszbrigad.hu oldalra, tekintsd át az együttműködés szintjeit és feltételeit, és regisztrálj. Kollégánk rövid időn belül felveszi veled a kapcsolatot.
Írj emailt nekünk a help@bonuszbrigad.hu címre, és a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk. Bizonyos kiemelt időszakokban előfordulhat, hogy több nap is eltelik, míg választ kapsz, kérjük, légy türelemmel.
Írj emailt nekünk a help@bonuszbrigad.hu címre, és a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk. Amennyiben partnerünk hibájából nem tudod felhasználni bónuszod, kérünk még a beváltási időszakon belül jelezd felénk, de legkésőbb a lejáratot követő 30 napban.