Ez a Vipera igen csak zabolátlan és félelmetes jószág. Természetes közegében nehéz észrevétlenül elé kerülni, mivel V10-es motorjának minden egyes porcikája arra lett kihegyezve, hogy a versenypályán csak a formás hátsó részét tekinthessük meg féklámpái társaságában.
A 8300 cm3-s motor beindításakor szinte minden egyes alkalommal elmormolunk magunkban egy miatyánkot. Egy olyan kultikus, amerikai vas kormánya mögé ülhetünk be, melynek megálmodói nem finomkodtak a tervezőasztalnál.
Elemi erővel passzírozza pilótáját az ülésbe minden egyes gyorsítás és persze a "cabrio feeling"-ről már nem is beszélve. Nem szükséges lehúzni az ablakot, hogy jobban halljuk a motor/kipufogó páros duruzsolását, egyszerűen csak lenyomjuk a pedált és már kezdődik is a koncert.
Semmi visszafogottság, semmi cicózás. Ősi erővel kezdi felpiszkálni a bennünk rejlő Neandervölgyit, aki talán egy kardfogú tigris meglovagolása közben érezhetett hasonlót...jelen esetben egy picit nagyra nőtt vipera áll rendelkezésre a vágtához :) Indulhatunk?
A bónusszal választhatsz, hogy 2, 3, 4 vagy 6 körre vinnéd el a járgányt, az M-Ringen vagy a Drx Ringen.
Az M-Ring:
Az ország egyik legújabb, technikás rallycross versenypályája. Tökéletes terep egy kis élményautózáshoz, mivel biztonságos, minimum 10 méter széles aszfaltcsíkon lehet tesztelni magunkat és persze választott járgányunkat.
A Drx Ring:
A versenypálya olyan élményautózást tesz lehetővé, ahol nem számít a sebesség. A reptér pályáján nincsenek szűk terek és keskeny kanyarok, biztonságos, nagy bukóterekkel rendelkezik. Nagysebességű versenypálya, gyors kanyarokkal, hosszú egyenessel.