Mentett ajánlatok
Saját fiókom
A Bónusz Brigád használatához javasoljuk, hogy jelentkezz be.
MindenÉlményUtazásÉtteremEgészségSzépségTanfolyamTermék és élelmiszerPraktikus Ajándék

Partner GYIK

 

 

SZERZŐDÉS, SZÁMLÁZÁS, JUTALÉK


Milyen szerződéses viszonyban vagyok a Brigáddal?
A szerződés megkötésével tulajdonképpen kölcsönzöl a Brigádtól egy kereskedelmi platformot (hirdetési felületet a weboldalunkon, valamint egy fizetési platformot, azaz bankszámlánkat). Adásvételi megállapodást közvetlenül az ügyfelekkel kötsz, nem a Skoopy Kft.-vel. Ezért a kezdetektől kapott összeg a tiéd, és az adózási dokumentációkról is neked kell gondoskodni az ügyfelek számára.

A saját jutalékunk levonása után mi átutaljuk a beváltott bónuszok árát a bankszámládra. A saját partneroldalon számlát állítunk ki a jutalékunkról és egy másikat is az eladott bónuszok áttekintéséhez.


A bónuszos vásárlónak ki ad nyugtát/számlát?

Amikor a vásárló a Brigádon keresztül megvásárolja a bónuszt, a Brigád a Vevő irányába nem szolgáltat, így nekünk nincs számlaadási kötelezettségünk felé. A szolgáltatónak azonban Áfa fizetési kötelezettsége keletkezik, amikor a vásárló a szolgáltatás igénybe vette és Bónuszával (számviteli törvény értelmében, az utalvány fogalom körébe tartozó pénzhelyettesítő eszköz) fizetett.
A vásárlónak kiállított számlán, nyugtán (utalványos kifizetés/fizetés) és a hirdetésben szereplő ár szerepeljen.

 

BÓNUSZ


Hogyan érvényesítsem a bónuszokat?
Lépj be a partner.bonuszbrigad.hu oldalon saját felhasználóneveddel és jelszavaddal. Az oldal tetején a „Bónusz beváltás” mezőben írd be a bónuszkódokat és kattints a „Beváltás” gombra.

A bónuszt mobiltelefonról is be lehet váltani, nem kell a papíron kinyomtatott bónusszal bajlódni. További részletekért lásd a következő kérdés-választ.


Hogyan tudom a bónuszokat mobilon beváltani?
A vásárló megkeresi a bónuszát telefonján és rákattint a Beváltom gombra. Fontos, hogy ez a szolgáltatóval egyetértésben történjen, mert amint a bónusz beváltásra kerül (két lépésben, hogy biztosan elkerüljük a tévedést), felhasználtnak minősül.

 

A weboldal szerint több bónusz kelt el, mint ahány kód szerepel a listán?

A felhasználók egy része a Megveszem gombra való kattintás után meggondolja magát, és nem fejezi be-, vagy későbbre halasztja a vásárlás, innen az eltérés. Bónuszkód csak a kifizetett bónuszok esetében keletkezik.

 

Meddig tudom beváltani a bónuszt és kifizetést kérni? 
Legkésőbb a bónuszon szereplő beváltási határidő +30 napon belül (pl. Bónusz beváltható: 2023.03.30 - 06.30. legkésőbb 07.30-ig tudod érvényesíteni a kódokat). Kérjük fokozottan figyeljen a bónuszkódok beváltási határidejére! Bónuszkódok pótlása, be nem váltott-, határidőn túli bónusz beváltásra nincs lehetőség.


Közeleg a beváltási határidő, de még sokan nem váltották be a bónuszukat, mi a teendő?
Minden olyan vásárlónk, aki a bónuszát még nem használta fel, e-mailben kap értesítést a beváltási ciklus közepén (pl. 3 hónapos beváltásnál 6 hét után), amiben figyelmeztetjük a bónusz lejáratára. Külön értesítést ezen felül, külön partneri kérésre csak ritán és indokolt setben tudunk küldeni.


Beváltási időszak végén szeretné a vásárló beváltani bónuszát, de mi már csak a beváltási határidő után tudnánk kiszolgálni. Lehet ilyet?

Természetesen megteheted, hogy a lejárat után legfeljebb 30 napig még elfogadod. A lényeg, hogy az elszámolási idő végéig, tehát beváltási határidő +30 nap, a mi felületünkön is váltsd be a bónuszkódot és kérj számlát.

 

Mi történik, ha az ügyfél nem használja fel a bónuszát?
Ez az összeg a Brigádnál marad. Te nem adtál szolgáltatást vagy terméket a be nem váltott bónuszokért, míg a Brigád már az első bónuszeladás előtt pénzt költött az ajánlatra (létrehoztuk a tartalmat, fizetett hirdetésekben népszerűsítettük azt stb.) Továbbá ugyanebből a pénzből finanszírozzuk a 100%-os minőségi garanciát is – az elégedetlen vásárló tőlünk kapja vissza a pénzüket -, de partnereinktől ezt nem kérjük el.

 

KIFIZETÉS


Hogy kapom meg a pénzem a Brigádtól?
A partner.bonuszbrigad.hu oldalon kattints a Számlázás linkre, ezzel automatikusan elindítod a folyamatot. A Skoopy Kft (a Brigád üzemeltetője) a számlakérést követő 15 napon belül fizet. Neked ezzel semmi további tennivalód nincs.


Mennyi pénzt utal nekem a Brigád?
A Brigád a partneroldalon beváltott bónuszok összértékét utalja át, mínusz a Brigád sikerdíja. A köztünk lévő elszámolás a szolgáltatásban résztvevő, beváltott bónuszok számlakérését követően történik. A számla a Brigád jutalékáról (marketing szolgáltatás) szól.

 

AJÁNLAT


Egy futó ajánlatot szeretnék módosítani, lehet?
Az ajánlat előnézetét időben elküldjük jóváhagyásra. Oldalunkon csak e-mailben vagy a partnerfelületeden jóváhagyott ajánlat jelenik meg. Indokolt esetben természetesen szerkeszthető az ajánlat, azonban futó kampány esetén az ár nem módosítható.


Fel kell tüntetnem az ajánlat eredeti árát?
A kampány indításának feltétele, hogy a szolgáltatás és annak eredeti ára elérhető legyen weboldaladon vagy publikus Facebook oldaladon. Ez egy átirányító linkkel megjelenik a hirdetésben így a vásárló megbizonyosodhat róla, hogy valóban kedvezményes áron juthat hozzá a választott szolgáltatáshoz. A kampány idején kérjük a szerződésben szereplő kondíciók biztosítását (kampány ideje alatt a kedvezményes ár, egyéb oldalakon vagy saját csatornán sem lehet olcsóbb).


Az ajánlatomat megvásárolhatják Brigád Ajándékkártyával?
Természetesen! A Brigád Ajándékkártya mára a TOP 5 legkeresettebb ajánlataink egyike. Fontos, hogy a vásárlónak elsőként a kapott Brigád Ajándékkártya összegét fel kell töltenie az egyenlegére és ebből az egyenlegből tudja ajánlatodat megvásárolni.

Bejelentkezés