Hogyan használd a Brigádot a leghatékonyabban?
Az alábbi javaslatok több éves szakmai tapasztalatunkon és partnereinktől kapott visszajelzéseken alapszanak.
• Az eladható maximum bónusz számát úgy határozd meg, hogy ne okozzon a vásárlók, ügyfelek, vendégek kiszolgálásában fennakadást. Gondold át a kapacitásod a bónusz érvényességi ideje alatt: napra, hétre lebontva hány új vendéget tudsz kiszolgálni? Ne ess abba a csapdába, hogy mindenáron kell a forgalom, és nem gondolod végig, a gyakorlatban ez milyen következményekkel járhat.
• A bónusz érvényességi ideje átlag 3 hónap. Ha túl rövid időt szabsz meg, néhány hetet vagy 1-2 hónapot, akkor azt kockáztatod, hogy hirtelen megugrik a forgalmad, amit nem biztos, hogy tudsz kezelni, ráadásul elveszik a helyet a nem kedvezményes vásárlóktól. Hosszabb időn keresztül kényelmesebben, előnyösebben tudod elosztani a bónuszos vásárlók látogatását.
• A bérlet (kozmetikai kezelésnél, fogyászatnál, masszázsnál, stb.) ne 2 vagy 4 alkalomra szóljon, hanem a már kedvelt, bejáratott időtartamra (ne csinálj a brigádosoknak külön csomagot). Két alkalmat nem vesznek meg, mert az több mint egyszeri próba, és ha nem tetszik a brigádtagnak, frusztrált lesz a második alkalommal. Legalább 3 alkalomra szóljon a bérlet. 10 látogatás csak akkor szerepeljen a bérletben, ha már ezt kipróbáltad és működik, különben nem merik majd megvenni, hiszen nagy elkötelezettséget jelent.
• Egészségügyi szolgáltatásnál a weboldaladon adj minél több információt, részletes leírást az adott szolgáltatásról, hogy megkönnyítsd a döntést a vásárláshoz. Nagyon hasznos, hogy több fotót is láthasson a látogató a rendelőről, klinikáról, mert ez bizalmat kelt. A közérthető leírás a kezelésről és vizsgálatról nemcsak tájékoztat, de bizalmat is kelt, mert az érdeklődő úgy érzi, már ezen a ponton is segítséget kapott.
• Az árképzésben, különösen éttermek esetében, rendkívül fontos, hogy a bónusz teljes ára valós legyen. Ha két személy az étlap alapján átlagosan 10 ezer forintért tud megvacsorázni, akkor a bónuszon a rendes ár nem lehet 4 ezer forint, mert akkor potenciális vendégként azt gondolom, hogy a bónusz értékén (nem a kedvezményes áron) felül még 6 ezer forintot kell költenem majd. Ennek ellenkezője is igaz, ha az említett 10 ezer forint helyett 15 ezer forint fogyasztásra érvényes a bónusz, akkor tudom, hogy 5 ezer forintot nem fogok lefogyasztani, azaz a valós kedvezmény a meghirdetettnél kisebb lesz.
• Ne találj ki „Brigád csomagot”, akármilyen nagy kedvezményt is adsz hozzá, mert azt a benyomást kelti, hogy a kedvezmény nem valós, a brigádtag nem azt kapja, mint bárki más, nem válogathat kedvére. Ez legfőképp az éttermekre igaz.
• Partnereink a szerződésben vállalják, hogy a bónusszal érkező vendégeket, ügyfeleket, pácienseket legalább olyan elbánásban részesítik, mint azokat, akik nem kapnak kedvezmény. Azonban az okos hozzáállás az, hogy a brigádtagokat megkülönböztetett figyelem övezi, amikor a szolgáltatást igénybe veszik, hisz a cél nem egyszerűen forgalom generálása, hanem az, hogy a brigádtagból visszatérő vásárló, törzsvendég, rendszeres ügyfél váljon. Mindenki tudja: a legjobb reklám a személyes ajánlás. Ha jól érezted magad egy étteremben, jól bántak veled a magánklinikán, rugalmasak voltak az időpont választásánál a kozmetikai szalonban, jó élményekkel tértél vissza az utazásról, elmondod majd barátaidnak, családodnak is, sőt te is visszatérsz majd, kedvezmény nélkül is.
A Brigád kezdettől fogva két értéket tart legfontosabbnak: minőség és korrektség. Ezeket természetesen csak partnereinkkel együtt tudjuk érvényesíteni. Ha te is hasonlóképp gondolkodsz, szeretettel várunk partnerhálózatunkba.